معالجه با لیمو:
 
درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ
دو شنبه 25 دی 1391برچسب:معالجه با لیمو:, :: 9:28 ::  نويسنده : حــسیـــنــــــ

 

معالجه با لیمو:                                                                         lime4

برای شستشوی حلق و حنجره از لیمو کمک بگیرید:        

کمی ابلیمو و آب مقطر را مخلوط کرده و هر یک ساعت یک بار آن را قرقره کنید.

به جای آب اکسیژنه برای شستشوی زخم و خراش های سطحی پوست می توانید آب لیمو را بگیرید و دو برابر به آن آب بیفزایید و با آن زخم ها و خراش های سطحی پوست را بشویید.

در تمام مواردی که اختلال هاضمه به وجود می اید از قبیل دل به هم خوردگی و نقخ شکم،معالجه با لیمو تجویز می شود.در این مورد دو عدد لیمو را با پوست و هسته برش بزنید و آن را در یک لیتر آب داغ ،یک تا دو ساعت خیس کنید،بعد فشرده و آب آن را با قند یا شکر شیرین کرده و هر روز یک لیوان بنوشید.

برای درمان خون ریزی لثه از لیمو استفاده کنید.یک قطعه پنبه را در لیوانی که محتوی آب لیمو است فرو کرده و روزی دو بار(صبح و شام)آن را به لثه های خود بمالید و با انگشتان خود ماساژ دهید،ولی مواظب باشید ابلیمو به دندان های شما نرسد.

لیمو در معالجه سر درد و میگرن نیز مسکن است.وقتی میگرن و سردرد دارید،در یک فنجان قهوه یا چای غلیظ یک برش لیمو بیندازید و بنوشید.مصرف ان موجب تسکین درد و میگرن می شود.

استفاده از لیمو ترش سر گیجه را برطرف می کند.

همچنین اگر لیمو با کمی عسل خورده شود،باعث آرامش شده و دل شوره را برطرف می کند.

گذاشتن یخ و لیمو روی زبان سکسکه را درمان می کند.در نهایت اینکه تب و گریپ را هم می توان با لیمو درمان یا مهار کرد.

درخشان کننده چشم ها،تسکین دهنده گلو درد،نیرو بخش و تب بر،تسکین دهنده درد،پاک کننده پوست(چرب)،ضد شوره و برطرف کننده خارش پوست سر،ضد سرما خوردگی،یک حالت دهنده خوب برای موها،تقویت کننده حافظه و آرامش دهنده روح از دیگر خواص لیمو است.

همچنین کسانی که می خواهند خود را لاغر کنند،اگر صبح ناشتا آب لیمو ترش را با یک لیوان آب مخلوط کنند و مقدار کمی عسل به آن اضافه نمایند و آن را بنوشند تا ظهر گرسنه نخواهند شد و به این ترتیب از شر چربی های اضافی راحت خواهند شد.

اگر در صورت شما لکه و جوش قرمز رنگ وجود دارد،درمان آن با آب لیمو و نمک است.

برای جلوگیری از خونریزی بینی کافی است که یک تکه پنبه را آغشته به آب لیمو کرده و در سوراخ بینی بگذارید،خون دماغ را برطرف خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب